FANDOM

Larwa
Larwa zergów
Larwa w StarCraft II
Podstawowe informacje
Rasa Zergi
Życie 25 (regeneracja 0.273)
Energia 0
Osłony 0
Pancerz 10 (10 po maksymalnym ulepszeniu)
Ruch Bardzo wolna
Wielkość przy transporcie Brak możliwości transportu
Atrybuty Lekka-Biologiczna
Wytwarzanie Automatycznie w Wylęgarni
Wymaga Wylęgarnia
Domyślny skrót klawiszowy -
Koszt -
Zaopatrzenie -
Uzbrojenie -
Obrażenia -
Cele -
Ulepszenia -
Umiejętności -
Czas tworzenia -

Larwa - jednostka zergów, która początkuje powstanie innych zergów. Może mutować w rozmaite gatunki zergów. Pojawia się jedynie w pobliżu wylęgarni.

OpisEdytuj

Larwy najbardziej ze wszystkich istot w Roju przypominają pierwsze, owadopodobne zergi. Każda larwa zawiera w sobie kod genetyczny wszystkich innych stworzeń znanych ulowi. Młody ul posiada zwykle tylko kody genetyczne najprostszych odmian zergów, jak robotnice, ale w miarę wzrostu i rozwoju rozszerza swoją bibliotekę DNA. Po otrzymaniu rozkazu od nadrządców larwy wchodzą w fazę poczwarki i zaczynają przeistaczać się w te stworzenia, których w danym momencie potrzebuje ul.

  • Mutuje we wszystkie domyślne rodzaje jednostek zergów (po zmutowaniu robotnicy w odpowiedni budynek, wyjątkiem są jednostki przekształcane z innych jednostek, np. tępiciele).
  • Automatycznie powijana w wylęgarni (oraz leżu i ulu). Dodatkowe larwy może powić również królowa, jeśli otrzyma odpowiednią komendę.
  • Jednostki tej nie można wydawać komendy ruchu ani ataku. Można jedynie rozkazać zmutować w jednostki zergów.