FANDOM

Alarak-Header-081616

Alarak jako Wielki Wódz

Alarak Heroes Rend1

Zbroja Wielkiego Wodza w Heroes of the Storm

Wielki Wódz Tal'Darimów to osoba znajdująca się na samym szczycie Łańcucha Wyniesienia. Dzięki niemu włada pośrednio każdym protosem w jego frakcji. Jest dyktatorem wszystkich Tal'Darimów. Pierwszy Wyniesiony może jednak przejąć jego rolę, wyzywając go na rytualny pojedynek Rak'shir. Jeśli uda mu się zabić Wielkiego Wodza, sam nim zostaje. Obecnym Wielkim Wodzem jest Alarak.

Opis Edytuj

Wielki Wódz stoi na szczycie Łańcucha Wyniesienia, a więc, według filozofii Tal'Darimów, jest najsilniejszym z nich. Jeśli Pierwszemu wyniesionemu uda się zabić go w pojedynku, to oznacza, że tamten nie był najsilniejszy, a zatem niegodny przywództwa. Jest to rozszerzona wersja doboru naturalnego: silniejsi zajmują miejsce słabszych, a więc społeczeństwo jest tworzone przez najsilniejsze osobniki.
JISAUJw

Ma'lash, dawniejszy Wielki Wódz przed Alarakiem

Historia Edytuj

Przed przybyciem na Slayn, ojczyznę Tal'Darimów, pierwszego Wielkiego Wodza zapytano, gdzie będzie ich ojczyzna. Odpowiedział iż "tam, gdziekolwiek stąpam". W ten sposób został nie tylko władcą swego ludu, lecz także jego duchowym przywódcą.

Przejęcie władzy przez Alaraka Edytuj

Podczas Drugiej Wielkiej Wojny Alarak przybywa na Włócznię Aduna z propozycją pomocy Daelaamom w zamian za pomoc w pokonaniu Ma'lasha. Artanis po pewnym czasie zgadza się, po czym wyrusza na Slayn, aby pomóc Alarakowi w przygotowaniu się do pojedynku Rak'shir. Po niezbędnych rytuałach Ma'lash został zabity, a Alarak, jako nowy Wielki Wódz, zgodnie z obietnicą odrzucił Amona i razem z Tal'Darimami walczył po stronie Daelaamów.

Znani Wielcy Wodzowie Edytuj